Panasonic mikt met ventilatoren voor Midden-Oosten op 100 miljoen dollar

New Premium Ceiling Fan Designed for the Middle East (Photo: Business Wire)

OSAKA, Japan--()--KDK Company Limited, dochteronderneming van Panasonic Ecology Systems Limited en toonaangevende speler in milieuvriendelijke ventilatiesystemen, breidt zich uit naar het Sultanaat van Oman. Zodoende wil de onderneming doordringen tot de markten in het Midden-Oosten en Afrika.

Het bedrijf heeft al meer dan een miljoen plafondventilators verkocht in het Midden-Oosten en het verwacht koploper te blijven met innovatieve, efficiƫnte en gewilde producten. KDK mikt met zijn ventilatorproducten op een omzet van meer dan 100 miljoen dollar. Voor het behalen van deze doelstelling introduceert het merk de speciaal voor het Midden-Oosten ontworpen New Premium Ceiling Fan. Algemeen directeur van KDK Hiroo Ikeda heeft dit nieuwe product tijdens een bijeenkomst in Oman aangekondigd.

Panasonic Corporation
Global Communication Group