Hoteliers vieren 1 miljardste bezoeker en vragen om Smart Visa voor betere reiservaring

DAVOS, Switzerland--()--De twee hotelketengiganten Hilton Worldwide en Marriott International hebben wereldwijde bedrijfsbestuursleden op het Wereld Economisch Forum aangesproken om de regeringen te overtuigen sneller het Smart Visa beleid in te voeren. Dat bevordert de creatie van nieuwe banen en economische vooruitgang.

De twee bedrijven vertegenwoordigen meer dan zevenduizend hotels in negentig landen en hebben ongeveer zeshonderdduizend werknemers in dienst.

Ze werken samen voor de promotie van wereldwijde actie om Smart Visa beleid ingevoerd te krijgen in het jaar 2020.

Smart Visa betekent een veilige, betrouwbare manier voor de vooruitgang van mobiliteit maximaal gebruikmakend van technologie. Het elimineert de inefficiƫntie die vaak voorkomen bij de aanvraag van een visum.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Hilton Worldwide
Dasha Ross, +1-703-883-5805