Leiders van de wellnessmarkt werken samen: The DRIPBaR aangestuurd door REVIV

Ben Crosbie, CEO of The DRIPBaR and Sarah Lomas, Founder and CEO of REVIV Global, announce their exciting partnership. (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--The DRIPBaR , alom erkend als de snelst groeiende franchise in IV-therapie in de Verenigde Staten, gaat samenwerken met REVIV , wereldleider op gebied van IV-therapie. Dit markeert een belangrijke mijlpaal voor de sector. Dit partnerschap creëert een ongeëvenaard aanbod, waarbij de specialiteiten van twee zwaargewichten van de sector met meer dan 200 locaties in 6 werelddelen worden samengebracht. Bovendien hebben zij plannen om de komende jaren duizenden extra locaties toe te voegen. De recente stijging in de vraag naar IV-therapie biedt voor deze bedrijven wereldwijd enorme mogelijkheden om de sectornormen te herdefiniëren en het voortouw te nemen voor het komende tijdperk IV-therapie.

Met een uitgebreide pijplijn van meer dan 450 franchisenemers in de Verenigde Staten, bevestigt de beslissing van The DRIPBaR om REVIV X, REVIV's eigen, op technologie gebaseerde oplossing, te integreren, hun engagment om hun klanten gepersonaliseerde en nauwkeurige voedingsoplossingen aan te bieden. Dankzij dit partnerschap kan The DRIPBaR 10 jaar intellectueel eigendom en expertise in biowetenschappen van REVIV benutten aan de hand van objectieve gegevens uit bloedproeven en DNA-analyse om IV-therapieën af te stemmen op individuele behoeften. Via REVIV X is The DRIPBaR nu klaar om het wellness-landschap in de Verenigde Staten revolutionair te veranderen en op de patiënten gerichte oplossingen aan te bieden die de resultaten voor de gezondheid optimaliseren. Dit zal hun positie als leider op gebied van innovatie verstevigen.

Ben Crosbie, CEO van The DRIPBaR, gaf uiting aan zijn enthousiasme over de samenwerking: "Door REVIV als onze strategische partner te selecteren, ontsluiten we gepersonaliseerde en nauwkeurige capaciteiten voor een meer geavanceerd productenaanbod en klantenervaring. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de implementatie van REVIV's baanbrekende technologie en expertise de groei van onze franchisenemers zal versnellen en hun voorsprong geeft ten opzichte van de normen voor deze sector. Het REVIV X-voorstel, gekoppeld aan haar geaccrediteerde IV Academy-opleidingstraining, bepaalt een wereldwijde referentie voor uitmuntendheid in ons domein, en stelt ons in staat om leider in de sector te blijven."

Sarah Lomas, oprichter en CEO van REVIV Global, benadrukte de transformatieve impact van het partnerschap. "De uitlijning van The DRIPBaR met REVIV beklemtoont onze gezamenlijke toewijding aan innovatie en veiligheid in de markt van IV-therapie. Als sectorleiders geven we de toekomst van wellness opnieuw vorm door gepersonaliseerde en nauwkeurige voedingsoplossingen te bieden die op de evoluerende behoeften van klanten inspelen. We zullen onze SaaS-producten verder blijven ontwikkelen om de sector wereldwijd wind in de zeilen te geven. Na vele jaren en grote investeringen in onderzoek en productontwikkeling, is het een grote voldoening om een dergelijke eerste validatie en toepassing te zien voor REVIV X."

Deze strategische alliantie tussen REVIV en The DRIPBaR markeert een keerpunt in de sector van IV-therapie en multi-modaliteitensectoren, waarbij de levering van veilige, effectieve en gepersonaliseerde wellnessoplossingen voor klanten in de Verenigde Staten en daarbuiten worden bevorderd. Gezien de markt van IV-therapie haar snelle uitbreiding blijft verderzetten, met veiligheid en naleving op de voorgrond, duikt REVIV X op als de oplossing bij uitstek voor operatoren van IV-therapie. Dit creëert de mogelijkheid voor bestaande multi-modaliteitenbedrijven om toegang te hebben tot de innovatieve oplossingen van REVIV en hun positie op de voorgrond van wellness-innovatie en sectornormen te behouden.

Over REVIV Global

REVIV Global is een internationale, toonaangevende expert in IV-therapie, gepersonaliseerde en nauwkeurige voeding. Dankzij meer dan 10 jaar ervaring in de sector hebben zij geholpen om meer dan 2 miljoen IV's in meer dan 40 landen te leveren om mensen te steunen die wellness nastreven, met inbegrip van preventieve en proactieve gezondheidszorg. REVIV heeft het eerste en enige geavanceerde precisiegezondheidssysteem ontwikkeld dat bio- en genoomgegevens aanwendt om gepersonaliseerde en op precisie gebaseerde IV-therapie te leveren. Eind 2023 lanceerde REVIV technologieproducten, goed voor een exponentiële uitbreiding van haar merk, terwijl reglementaire veiligheid en efficiëntie van IV-therapie wereldwijd wordt gepromoot.

Over The DRIPBaR

The DRIPBaR, een pioniersmerk in het universum van wellness, staat in de startblokken om het landschap van de gezondheid en de vitaliteit te herdefiniëren via vorderingen op gebied van IV-therapie. Aan de hand van baanbrekende wetenschap en een sterk engagement ten behoeve van veiligheid, biedt The DRIPBaR een transformatieve benadering van de gezondheid van de cellen en gepersonaliseerde verzorging. Met aandacht voor de voortdurend evoluerende behandelingen en medische vorderingen, omarmt The DRIPBaR een nieuw tijdperk van wellness waar verjonging, vitaliteit en geoptimaliseerde gezondheid met elkaar versmelten.

Voor mediavragen:
REVIV Global: Emma Robertson, erobertson@revivme.com