Linksys brengt de beste wifi-prestaties in huis met een nieuwe reeks betaalbare wifi 6 mesh-oplossingen

De nieuwste dual-band mesh-systemen bieden optimale, veilige en betrouwbare draadloze toegang door het hele huis

Linksys Atlas 6 (Photo: Business Wire)

IRVINE, Californië--()--Linksys, een wereldleider op het gebied van wifi-netwerkoplossingen voor thuis en op het werk, heeft vandaag twee nieuwe wifi 6 mesh-systemen aangekondigd die zijn ontworpen om maximale draadloze prestaties te leveren voor alle thuisbehoeften, waaronder werken op afstand, het streamen van inhoud, gamen voor meerdere gebruikers en meer. De Linksys Hydra 6 en Linksys Atlas 6 zijn Linksys’ nieuwste dual-band producten op instapniveau in de familie van WiFi 6 mesh-systemen van het bedrijf en zijn verkrijgbaar tegen de meest betaalbare prijzen tot nu toe voor het merk.

Asees Singh
Sr. Global Communications Manager