Celtx introduceert Celtx Gem: een belangrijke update van zijn verhalende ontwerpoplossing voor videogames en makers van interactieve media

De nieuwste update van de narratieve ontwerpoplossing van het bedrijf helpt studio’s om narratief ontwerp te stroomlijnen, te schalen en te integreren met game-ontwikkeling voor kortere productiepijplijnen.

Media production software developer Celtx introduced Celtx Gem, the latest version of its narrative design tool for video game studios. Celtx Gem offers video game developers the ability to architect expansive node-based narrative structures to keep pace with consumers' demand for more immersive storytelling and engaging experiences. (Graphic: Business Wire)

ST. JOHN’S, Newfoundland & Labrador--()--Celtx, een toonaangevende ontwikkelaar van mediaproductie software, heeft vandaag de release aangekondigd van Celtx Gem, de nieuwste versie van zijn narratieve ontwerptool voor video game studio’s die storytelling integreert in productiepijplijnen. Celtx Gem wordt aangedreven door een geheel nieuwe, speciaal gebouwde technologie-stack die ontwikkelaars van videogames de mogelijkheid biedt om uitgebreide, op knooppunten gebaseerde verhaalstructuren te ontwerpen om gelijke tred te houden met de vraag van consumenten naar meer meeslepende verhalen en boeiende ervaringen.

Andrew Krepow
Hotwire for Celtx, a Backlight Business