Cazoo maakt financiële resultaten eerste kwartaal 2022 bekend

Recordomzet steeg met 159% op jaarbasis tot £ 295 miljoen in Q1 met verkochte winkelunits met 53% kwartaal op kwartaal

• Recordomzet van £ 295 miljoen, een stijging van 159% op jaarbasis dankzij aanhoudend sterke groei van de detailhandel
  • Voertuigen zijn in Q1 met 102% op jaarbasis gestegen tot 19.713, terwijl de vraag naar proposities blijft groeien
  • In het eerste kwartaal verkochte winkelunits stegen met 53%, achtereenvolgens geholpen door hogere voorraadniveaus op de website
  • Verdere vooruitgang in Frankrijk en Duitsland en voorbereidingen voor lancering halverwege het jaar in Italië en Spanje
  • Voortdurende toename van de reconditioneringsmogelijkheden in het VK, resulterend in een recordvoorraad van Britse websites
  • Sterke kaspositie na de uitgifte van $ 630 miljoen converteerbare obligaties in februari

LONDEN & NEW YORK--()--Cazoo Group Ltd (NYSE: CZOO) (“Cazoo” of “the Company”), Europa’s toonaangevende online autodealer, die het kopen en verkopen van een auto net zo eenvoudig maakt als het online bestellen van een ander product heeft vandaag haar financiële resultaten bekendgemaakt voor de drie maanden eindigend op 31 maart 2022.

Investor Relations:
Cazoo: Robert Berg, Director of Investor Relations and Corporate Finance, investors@cazoo.co.uk
ICR: cazoo@icrinc.com

Media:
Cazoo: Lawrence Hall, Group Communications Director, lawrence.hall@cazoo.co.uk
Brunswick: Chris Blundell/Simone Selzer +44 20 7404 5959 / cazoo@brunswickgroup.com

Investor Relations:
ICR: cazoo@icrinc.com