ADTRAN kondigt start acceptatieperiode aan van vrijwillig openbaar overnamebod voor ADVA Optical Networking SE

HUNTSVILLE, Ala.--()--Acorn HoldCo, Inc. (Acorn HoldCo), een volledige dochteronderneming van ADTRAN, Inc. (ADTRAN), heeft vandaag het biedingsbericht (Biedingsdocument) gepubliceerd voor het vrijwillig openbaar overnamebod ( bod) aan alle aandeelhouders van ADVA Optical Networking SE (ADVA) voor de omwisseling van alle ADVA-aandelen voor Acorn HoldCo-aandelen.

ADTRAN en ADVA zijn van plan de twee bedrijven te combineren en een toonaangevende wereldwijde, schaalbare leverancier van end-to-end glasvezel netwerkoplossingen te creƫren voor communicatie service providers, ondernemingen en overheidsklanten. Na voltooiing van de bedrijfscombinatie zal Acorn HoldCo naar verwachting de houdstermaatschappij worden voor zowel ADTRAN als ADVA.

ADTRAN Rhonda Lambert, investor@adtran.com

ADTRAN Rhonda Lambert, investor@adtran.com