Tigo Energy presenteert oplossingen voor gebruik, bewaking en veiligheid van dakruimtes bij Key Energy

De Italiaanse vakbeurs toont het Tigo Flex MLPE-productassortiment en het monitoringplatform op moduleniveau.

MONTEVARCHI, Italiƫ--()--Tigo Energy, Inc., de wereldwijde leider van de zonne-energiesector in Flex Module Level Power Electronics (MLPE), heeft vandaag de aanwezigheid van het bedrijf aangekondigd als exposant op de komende Key Energy in Rimini, Italiƫ. Tigo-vertegenwoordigers zullen al zijn TS4 Flex MLPE-apparaten presenteren, inclusief de onlangs uitgebrachte TS4-A-O, compatibel met alle PV-modules tot 700 Wp, en het Tigo Energy Intelligence (EI) softwareplatform. Samen vormen deze producten de meest kosteneffectieve en geavanceerde oplossing voor optimalisatie en monitoring op moduleniveau voor kleine tot grootschalige zonne-energieprojecten.

Media Contact for Tigo
John Lerch