Consensus Cloud Solutions, Inc. voltooit scheiding van Ziff Davis, Inc.

LOS ANGELES--()--Consensus Cloud Solutions, Inc. (“Consensus”), een toonaangevende leverancier van veilige informatieleveringsdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn eerder aangekondigde opsplitsing in een onafhankelijk, beursgenoteerd bedrijf van Ziff Davis heeft voltooid , Inc. (“Ziff Davis”) (voorheen bekend als J2 Global, Inc.) (Nasdaq: ZD).

Consensus gewone aandelen zullen vandaag beginnen met reguliere handel op de Nasdaq onder het tickersymbool “CCSI”. De gewone aandelen van Ziff Davis zullen vandaag op de Nasdaq in de reguliere handel worden verhandeld onder het tickersymbool “ZD”.

“Naast mijn collega’s bij Consensus, ben ik verheugd om onze reis als een op zichzelf staand beursgenoteerd bedrijf te beginnen”, aldus Scott Turicchi, CEO van Consensus. “Het harde werk van het Consensus-team heeft ons in een leidende positie geplaatst, aangezien we veilige oplossingen voor gegevensuitwisseling bieden aan de gezondheidszorg en interoperabiliteit tussen verschillende systemen en dataprotocollen bevorderen. Ik kijk uit naar ons aanhoudende succes bij het leveren van langetermijngroei en waarde aan aandeelhouders als een onafhankelijk bedrijf.”

Bevey Miner
Consensus Cloud Solutions, Inc.
investor@consensus.com

Release Summary

Consensus Cloud Solutions, Inc. Completes Separation from Ziff Davis, Inc.

Bevey Miner
Consensus Cloud Solutions, Inc.
investor@consensus.com