ArborXR & Matts Digital kondigen samenwerking aan om wrijvingsloze, schaalbare AR/VR-technologie te bieden

PARIJS--()--ArborXR, het toonaangevende platform voor AR/VR-apparaatbeheer en contentdistributie voor ondernemingen, en distributeur van AR/VR-oplossingen, Matts Digital, hebben vandaag een samenwerking aangekondigd om wrijvingsloze Extended Reality (XR)-oplossingen op grote schaal te bieden in Europa en daarbuiten. Met ArborXR’s MDM-software (Mobile Device Management) helpt Matts Digital bedrijven om vloten van XR-apparaten veilig te beheren, apps en bestanden op afstand te implementeren en de gebruikerservaring in de headset te regelen. Het partnerschap illustreert een versnelde verschuiving naar werken en training op afstand tijdens de pandemie.

Volgens Forbes stegen de wereldwijde uitgaven aan AR/VR in 2020 tot $12 miljard, een stijging van 50 procent ten opzichte van 2019.

“ArborXR en Matts Digital delen een missie om bedrijven te helpen XR-technologie gemakkelijk te gebruiken en te schalen, terwijl ze uitzonderlijke klantenservice bieden”, zegt ArborXR-medeoprichter Will Stackable. “Door samen te werken met Matts Digital, is ArborXR in staat om wereldwijde ondernemingen te helpen slagen en de efficiëntie te verhogen door de kracht van XR. We zijn verheugd om de Europese markt te betreden en essentiële software te leveren om bedrijven te helpen AR/VR met vertrouwen in te zetten.”

ArborXR
Demery Pennington