Jacobs en Tula ondertekenen samenwerkingsovereenkomst om klanten verder te ondersteunen bij het adopteren van CDA met Dynamic Skip Fire-technologie

Beide oplossingen voor vrachtwagenaandrijflijn helpen om te voldoen aan de wereldwijde emissienormen

Jacobs Vehicle Systems en Tula Technology onderzoeken mogelijkheden om NOx- en CO₂-uitstoot te verminderen en gaan de nieuwste demonstratietruck van Jacobs uitrusten met zowel Jacobs CDA- als Tula’s diesel DSF-technologieën. Zo kunnen klanten er direct ervaring mee opdoen. (Foto: Business Wire)

BLOOMFIELD, Conn. & SAN JOSE, Californië--()--Jacobs Vehicle Systems en Tula Technology hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend om de ontwikkeling van Jacobs Cylinder Deactivation® (CDA®) klepbedieningstechnologie in combinatie met Tula's Dynamic Skip Fire te versnellen (DSF®) besturingsalgoritmen. De overeenkomst bouwt voort op twee jaar onderzoeks- en ontwikkelingssamenwerking tussen de twee bedrijven om de uitstoot van lachgas (NOX) en kooldioxide (CO2) van middelzware en zware voertuigen te verminderen en zo te helpen voldoen aan de steeds strengere milieuvoorschriften.

"Jacobs Vehicle Systems en Tula Technology zijn beide geweldige bedrijven met geweldige technologieën, en we hebben nog effectiever samengewerkt", zegt John Fuerst, senior vice president technologie en innovatie bij Tula. "Deze overeenkomst zal onze mogelijkheden vergroten om betere CDA-producten en dDSF-controles te produceren."

Jacobs Vehicle Systems
Mike O’Neill