Lineage Logistics kondigt overname aan van de Cold Storage-divisie van Claus Sørensen Group

~ Claus Sørensen Cold Storage is een toonaangevend koelopslagbedrijf in Denemarken ~

~ Acquisitie voegt magazijnnetwerk en capabel team toe dat Lineage’s end-to-end supply chain-aanbod voor zijn klanten in de Scandinavische regio zal versterken~

NOVI, Mich.--()--Lineage Logistics, LLC (“Lineage” of het “Bedrijf”), een toonaangevende wereldwijde leverancier van temperatuur gecontroleerde industriële REIT en logistieke oplossingen, heeft vandaag haar voornemen aangekondigd om de koelopslagdivisie van Claus over te nemen Sørensen Group, een gerenommeerd koelopslagbedrijf in Denemarken.

Claus Sørensen, opgericht in 1926, heeft zijn hoofdkantoor in Esbjerg, Denemarken en exploiteert negen koelopslagfaciliteiten die strategisch zijn gelegen ten opzichte van grote vissershavens en voedselproductiefaciliteiten. De totale capaciteit van het faciliteitennetwerk van Claus Sørensen bedraagt meer dan 800.000 kubieke meter, met een vriescapaciteit van ongeveer 1.800 ton per dag.

Lineage Logistics
Megan Hendricksen