Moody’s lanceert Moody’s Moments-videoserie die inzicht geeft in bedrijfsstrategie

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE:MCO) heeft vandaag de lancering aangekondigd van Moody’s Moments, een nieuwe videoserie voor Moody’s aandeelhouders en andere belanghebbenden die inzicht biedt van Moody’s leiderschap in de evolutie van het bedrijf als een wereldwijd geïntegreerd risicobeoordelingsbedrijf .

De Moody’s Moments-videoserie is een initiatief van het Moody’s Investor Relations-team en is beschikbaar op de onlangs opnieuw gelanceerde Moody’s Investor Relations site. De serie zal een verscheidenheid aan leiders uit het hele bedrijf bevatten.

De inaugurele video toont Rob Fauber, Moody’s President en CEO, die de belangrijkste componenten en drijfveren van de Moody’s-strategie schetst, evenals strategische aandachtsgebieden en andere belangrijke aandachtspunten voor investeerders. De heer Fauber bespreekt ook zijn strategische prioriteiten als CEO, samen met lessen uit de pandemie.

SHIVANI KAK
+1 212-553-0298