Ingebouwde veiligheid & Security Summit (ESSS) 2021 kondigt sprekersopstelling voor virtuele conferentie aan

Toonaangevende embedded experts op het gebied van lucht- en ruimtevaart en defensie, automotive, industrieel en medisch gebied om hun expertise en ervaring te delen

BENGALURU, India--()--De Embedded Safety & Security Summit (ESSS) heeft vandaag haar eerste set sprekers aangekondigd voor het inaugurele virtuele evenement, gepland voor 17 juni 2021. Op basis van LDRA's langlopende jaarlijkse conferentie brengt ESSS samen liefhebbers van ingebedde technologie, opinieleiders uit de branche en toezichthouders over de hele wereld om opkomende trends, best practices, technische diepgang en praktische voorbeelden te delen over het versterken van de ontwikkeling van veilige en beveiligde ingebedde systemen.

Naast Ian Hennell, Operations Director van LDRA, zijn er onder meer bevestigde sprekers en hun presentaties:

Technisch panel: Next-gen Technologies: Safety en Security Implications

Dr. Nigel Tracey, Vice President - RTA Solutions, ETAS, Duitsland
Suresh Kumar R, CTO CCS India & Digital Incubators, GE-Healthcare, India
Bill. St. Clair, Director - US Operations, LDRA, VS.
Shinto Joseph, Director - Operations South East Asia, LDRA, India

Kelly Wanlass, HCI Marketing and Communications, Inc., Media Relations