COMPUTEX 2021 Hybrid begint aan een intelligente reis met AI Tech Giants

TAIPEI, Taiwan--()--Volgens IDC wordt verwacht dat de wereldwijde inkomsten voor de markt voor artificial intelligence (AI) de grens van $ 500 miljard zullen overschrijden. Terwijl AI het dagelijks leven blijft transformeren met verschillende toepassingen, introduceren sectoren actief AI-technologieën in operaties om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Als de wereldwijd toonaangevende ICT-beurzen, werkt COMPUTEX samen met grote internationale technologiebedrijven om het AI-ecosysteem te demonstreren en een uitzonderlijke intelligente beurservaring te bieden.

AI is het ‘it’-onderwerp op COMPUTEX 2021 Hybrid

COMPUTEX-organisator, de Taiwan External Trade Development Council (TAITRA), stelt dat AI een van de populairste onderwerpen is op COMPUTEX 2021 Hybrid dit jaar, vooral omdat 5G-providers een nieuwe impuls geven aan een verscheidenheid aan ontwikkelingen in AI- en IoT-technologietoepassingen.

Press Contacts:
Ms. Tessa Lin < tessalin@taitra.org.tw>