Siemens brengt gPROMS FormulatedProducts 2.0 uit – Nieuwe toepassingsgebieden en belangrijke verbeteringen in de bruikbaarheid

Geavanceerde software voor procesmodellering omvat nieuwe bioprocessing en modelbibliotheken voor productprestaties

gPROMS FormulatedProducts 2.0 is a mechanistic model-based environment for integrated digital design of robust formulated products and their manufacturing processes, and related digital process operation. It is used in the pharmaceuticals, food & beverage and FMCG sectors for active ingredient manufacture, formulation manufacture, product performance and bioprocessing. (Graphic: Business Wire)

LONDEN--()--Process Systems Enterprise (PSE), een bedrijf van Siemens, heeft vandaag de volledige release aangekondigd van gPROMS FormulatedProducts 2.0, de mechanistische, op modellen gebaseerde omgeving voor geïntegreerd digitaal ontwerp van robuuste geformuleerde producten en hun productieprocessen, en gerelateerde digitale proces operatie.

De release op het 2021 Advanced Process Modelling Forum volgt op een vroege release voor belangrijke klanten en weerspiegelt de substantiële investering die Siemens doet in de productontwikkeling van PSE om de processector te voorzien van een nieuwe generatie digitale tools.

Kristen Hunter, +44-20-8563-0888, k.hunter@psenterprise.com

Kristen Hunter, +44-20-8563-0888, k.hunter@psenterprise.com