PPRO kondigt strategische investering aan van JPMorgan Chase & Co., waardoor de totale ronde op $ 270 miljoen komt

LONDEN--()--PPRO, een toonaangevende leverancier van lokale betalingsinfrastructuur, heeft vandaag nieuwe investeringen aangekondigd van JPMorgan Chase & Co. en Eldridge. De laatste investering is een verlenging van de ronde van US $ 180 miljoen van Eurazeo Growth, Sprints Capital en Wellington Management die onlangs werd aangekondigd.

Toonaangevende betalingsbedrijven vertrouwen op de infrastructuur van PPRO om betalingen van consumenten over de hele wereld te accepteren. Naast het bieden van toegang tot een uitgebreide betalingsportefeuille, helpen PPRO's technologie en diensten met toegevoegde waarde hen om de beste conversieratio's in de branche te leveren aan haar wereldwijde klanten.

"Ik ben verheugd JPMorgan Chase en Eldridge te verwelkomen in onze groep investeerders van wereldklasse, terwijl we doorgaan met het versterken en uitbreiden van onze lokale en alternatieve betalingsmogelijkheden", aldus Simon Black, CEO van PPRO.

Anna Patrick
anna@mediafrenzyglobal.com