Mälarenergi selecteert Hansen Trade voor geautomatiseerde intraday-handel

MELBOURNE, Australië--()--Hansen Technologies (ASX: HSN) is verheugd de ondertekening van een nieuwe overeenkomst met Mälarenergi aan te kondigen. Volgens de voorwaarden van de overeenkomst zal Hansen Trade het Zweedse nutsbedrijf in staat stellen om continue intraday-handelsactiviteiten op de intraday-markt van Nord Pool te automatiseren.

De handelsomgeving verandert snel in de richting van een geautomatiseerde omgeving, waardoor handmatig handelen uitdagender en duurder wordt. Deze veranderende marktomgeving heeft energiebedrijven ertoe aangezet hun processen en tools opnieuw te beoordelen om hun concurrentievermogen te behouden en kansen in de markt te benutten. Hansen Trade stelt energiebedrijven in staat handmatige handelsprocessen te automatiseren en het waardepotentieel van de intradaymarkt te benutten.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager