AdTech-innovator Cartelux kondigt benoeming van senior manager aan om leiding te geven aan EMEA-activiteiten

Hervé Genin, General Manager EMEA at Cartelux (Photo: Business Wire)

GENÈVE--()--Cartelux heeft de benoeming aangekondigd van Hervé Genin in de nieuw gecreëerde rol van General Manager EMEA - aangezien de innovator op het gebied van advertentietechnologie programma's uitrolt voor meerdere klanten in de regio.

Hervé zal zich richten op het opschalen van de acceptatie van Cartelux door 's werelds meest innovatieve merken in EMEA. Hij zal ook putten uit zijn diepgaande ervaring in meerdere categorieën om de ontwikkeling van nieuwe producten voor op maat gemaakte Cartelux-oplossingen voor klanten te beïnvloeden. Gezien het belang van de EMEA-regio en zijn aanzienlijke ervaring en expertise, zal Hervé ook toetreden tot de Cartelux Global Leadership Council.

Als EMEA-expert en veteraan met 20 jaar ervaring heeft Hervé verschillende leidinggevende posities op het gebied van sales en marketing bekleed bij enkele van 's werelds meest erkende merken, waaronder Nissan en Ford. Hij komt bij Cartelux vanuit Nissan, waar hij leiding gaf aan Brand & Communication Strategy in heel Europa.

"Hervé is een zeer gerespecteerde marktleider en het is een eer om met hem samen te werken bij het uitrollen van wereldwijde programma's voor 's werelds meest innovatieve merken in de categorieën voor auto's, vastgoed, cpg-financiën en vele andere," aldus Josh Williams, oprichter en CEO van Cartelux.

In een reactie op zijn aanstelling zei Hervé: “Cartelux is verreweg de meest naadloze en innovatieve marketingtool voor lokale marketing die ik heb gezien in verschillende industrieën vanuit het perspectief van de eindgebruiker. Ik ben verheugd om bij Cartelux te komen werken en, door gebruik te maken van de kracht van Cartelux, de transformatie van de lokale digitale klantervaring van EMEA-merken te versnellen met spoed, flexibiliteit, kostenefficiëntie en merkconformiteit."

Over Cartelux

'Cartelux heeft de missie om internationaal schaalbare video te leveren aan 's werelds meest innovatieve merken'.

www.cartelux.com

Neem voor meer informatie of om een interview af te spreken contact op met:
Ellie Williams: +61 (0)409 533337 / info@cartelux.com

Neem voor meer informatie of om een interview af te spreken contact op met:
Ellie Williams: +61 (0)409 533337 / info@cartelux.com