Mybiopassport lanceert bloedtesten voor gepersonaliseerde immuniteit, sportprestaties en voeding

GENÈVE--()--Mybiopassport.com, het platform opgezet door CoreMedica Europe, een Zwitsers biotechnologiebedrijf met hun Swissmedic geautoriseerd laboratorium gevestigd in Genève, kondigde vandaag de lancering aan van hun “Nutritional Profile” en “Sport Performance Profile” -tests , die een aanvulling vormen op hun huidige “Immuniteitsprofiel” – en “COVID-19” -tests

Mybiopassport stelt bloedafnametesten voor om iedereen te helpen de “helden van hun eigen gezondheid” te worden. Individuen kunnen nu slechts een paar druppels bloed bij hen thuis afhalen en hun monsters per gewone vooruitbetaalde post sturen naar het geautoriseerde laboratorium van het bedrijf in Genève, Zwitserland, om de niveaus van belangrijke biomarkers te bepalen waarvan bekend is dat ze sportprestaties, gezonde voeding en het immuunsysteem. De tests kunnen worden besteld op www.mybiopassport.com en gepersonaliseerde resultaten worden aan elk individu geleverd op het online portaal via een eenvoudige aanmeldingsprocedure.

Maximilien Marland
CoreMedica Europe