Velodyne Lidar tekent meerjarige verkoopovereenkomst met Emesent

Uitgerust met Velodyne-sensoren, maakt het autonome scansysteem van Emesent het vastleggen van gegevens snel en eenvoudig voor bosbouw-, infrastructuur-, kaart- en filmsectoren

Emesent’s Hovermap, equipped with a Velodyne Puck LITE™ sensor, has a colorization feature for its 3D point clouds that brings additional context for visualization and analysis. (Photo: Emesent)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag een meerjarige verkoopovereenkomst aangekondigd om Puck LITE™ -sensoren te leveren aan Emesent, een wereldleider op het gebied van drone-autonomie, lidar-mapping en data-analyse. Emesent gebruikt de lidarsensoren van Velodyne om zijn bekroonde Hovermap mobile-scansysteem aan te drijven voor het in kaart brengen van gevaarlijke en gps-geweigerde omgevingen.

Hovermap, die met de hand kan worden vastgehouden of op een drone kan worden gemonteerd, gebruikt Puck LITE lidar als zijn primaire perceptie- en mapping-sensor. Zowel bovengronds als ondergronds, binnen of buiten, combineert Hovermap geavanceerde technologieën om botsingen te vermijden en autonome vluchttechnologieën om uitdagende, ontoegankelijke gebieden in kaart te brengen. Hovermap heeft een inkleuringfunctie voor zijn 3D-puntenwolken die extra context biedt voor visualisatie en analyse.

Andrew Hamer
Chief Financial Officer