Moody’s neemt Catylist, Inc. over, waardoor zijn capaciteiten op het gebied van commercieel onroerend goed worden verbeterd

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE: MCO) heeft vandaag aangekondigd dat het Catylist, Inc. heeft overgenomen, een aanbieder van oplossingen voor commercieel onroerend goed (CRE) voor makelaars. De overname bevordert het Analytics (MA) CRE-platform van Moody, waardoor de dekking van gegevens op vastgoedniveau aanzienlijk wordt verbeterd en de reeks analytische oplossingen wordt uitgebreid naar de makelaarsmarkt.

“Catylist biedt diepgaande inzichten in CRE-markten door zijn indrukwekkende omvang en dekking, intuïtieve gebruikersinterface en innovatieve onderzoeksdiensten voor makelaars”, aldus Stephen Tulenko, President van Moody’s Analytics. “De overname van Catylist vormt een aanvulling op de analytische mogelijkheden van Moody en vormt een aanvulling op onze groeiende reeks CRE-tools die rijke en relevante gegevens integreren met krachtige analyses. We kijken ernaar uit om te blijven investeren en onze CRE-mogelijkheden te verbeteren om onze klanten te helpen betere beslissingen te nemen.”

For Moody’s:
SHIVANI KAK