Aviatrix kondigt nieuwe integraties aan om zijn enterprise-class netwerkoplossing op AWS uit te breiden

Aviatrix Cloud Network Platform biedt AWS Outposts Service Ready Solutions, AWS Gateway Load Balancer (GWLB) en showcases Multi-cloud Transit-mogelijkheden voor AWS Lambda Serverless Computing

SANTA CLARA, Californië--()--AWS re: Invent 2020Aviatrix, het cloudnetwerkplatform, heeft vandaag aangekondigd dat het op AWS re: Invent 2020 zal laten zien hoe zakelijke klanten profiteren van de meest recente prestatie van AWS Outposts Ready-aanduiding en ondersteuning voor AWS Gateway Load Balancer (GWLB), evenals de multi-cloud-transitmogelijkheden voor AWS Lambda serverless computing. Bezoek Aviatrix, een Amazon Web Services (AWS) Advanced Technology Partner die de AWS Networking Competency-aanduiding heeft behaald, op onze virtuele stand van AWS re: Invent 2020 van 30 november tot 18 december, om te zien hoe het toonaangevende cloudnetwerkplatform van Aviatrix superieure operationele zichtbaarheid biedt, geavanceerde netwerk- en beveiligingscontrole, en multi-cloud-gereedheid voor ondernemingen die overstappen op AWS, of plan vandaag nog een demo.

Aviatrix
Dmitry Lipkin