Curo Fund Services gaat live met de Post Trade Processing-oplossing van SmartStream

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de leverancier van financiële Transaction Lifecycle Management (TLM®) -oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat Curo Fund Services in Zuid-Afrika live is gegaan met TLM Aurora Trade Process Control – het consolideren van infrastructuren tussen activaklassen en bedrijfsonderdelen , waardoor alle handelsverwerking, proactief executiebeheer tot en met afwikkeling, zijn gebaseerd op geverifieerde gegevens – wat de kostenefficiëntie en naleving van de regelgeving verhoogt.

Curo Fund Services had een oplossing nodig om de handelsverwerkingsvereisten verder te beheersen en inzichtelijk te maken en om meerdere silo’s te vervangen voor een gestructureerde end-to-end-oplossing. De TLM Aurora Trade Process Control van SmartStream ondersteunt de volledige transactielevenscyclus vanaf het moment van het vastleggen van de deal tot de toewijzing, bevestiging en afwikkeling. Door meer automatisering en betere controle te introduceren, zal het product helpen bij het verlagen van de operationele risico’s en kosten, het beheersen van marktvolatiliteit en het voldoen aan de buy-side regelgevende vereisten. Bovendien zal de toename van STP-niveaus van het grootste belang zijn, aangezien het handelsverrijkingsproces gebaseerd is op een enkele gouden bron van statische gegevens.

Further information

Shamira Alidina, Director, Dina Communications