Airship Details Speakers voor Elevate 2020, een wereldwijd interactief virtueel forum voor digitale marketeers

Meer dan een dozijn toonaangevende merken en experts zullen inzichten en strategieën delen die innovatie, bedrijfsgroei en diepere klantcontacten stimuleren

LONDEN--()--Airship, bedrijf voor klantbetrokkenheid, heeft vandaag de eerste sprekers aangekondigd voor Elevate 2020, een interactief virtueel forum dat plaatsvindt op donderdag 10 december 2020. Wereldwijde marketeers die het voortouw nemen op het gebied van digitale klantbetrokkenheid zullen delen hoe ze zich hebben aangepast en versneld hun strategieën om in deze buitengewone tijden een hogere levenslange waarde te creëren. Bevestigde sprekers zijn onder meer leidinggevenden van AccuWeather, Alaska Airlines, BBC, Belk, Boots, DAZN, eToro, Hagebau, NBCUniversal, Onefootball, Sonos, Turner Sports Interactive en Vodafone – en er komen er nog meer.

Registratie voor Elevate 2020 is gratis, de programmering begint om 13.00 uur. GMT voor Europese tijdzones en 09:00 uur PST voor tijdzones in Amerika. APAC-programmering begint om 10.00 uur SGT op vrijdag 11 december. Het evenement wordt georganiseerd in samenwerking met Branch, Mixpanel, Movable Ink en Radar.

North America:
Danielle Stickler