Egon Zehnder en Out Leadership kondigen partnerschap aan

Doelstelling om LGBTQ + werkplekvertegenwoordiging wereldwijd te transformeren

NEW YORK & ZURICH--()--Egon Zehnder, ‘s werelds leiderschapsadviesbureau, en Out Leadership, het eerste en enige wereldwijde platform voor CEO’s en multinationals die pleiten voor inclusie en gelijkheid van LGBTQ +, kondigen vandaag een partnerschap aan gericht op het promoten van LGBTQ + -vertegenwoordiging op hogere niveaus van het bedrijfsleven.

Egon Zehnder wordt het nieuwste lid van de Out Leadership-coalitie, die bedrijven omvat als P&G, Publicis Sapient, Goldman Sachs, Microsoft, Mastercard, National Australia Bank, Nomura, KPMG, Citi, Coca Cola, Dow Chemical en LVMH. De twee bedrijven zullen samenwerken op het gebied van adviesdiensten en executive search, thought leadership en evenementen, met als doel een robuustere pijplijn op te bouwen voor senior leiderschapsposities en bestuursbenoemingen. Volgens de overeenkomst wordt Egon Zehnder lid van het zakelijke netwerk van Out Leadership en wordt hij de exclusieve partner / sponsor van het zoekbureau van Quorum, het merk van Out Leadership dat betrekking heeft op alle evenementen en initiatieven op het gebied van innovatief leiderschap met betrekking tot het promoten van LGBT-vertegenwoordiging in raden van bestuur.

Jennifer Reingold
Global Head of Content, Egon Zehnder