The Estée Lauder Companies kondigt ELC Online Leadership Updates aan

NEW YORK--()--Vandaag heeft The Estée Lauder Companies (NYSE: EL) aangekondigd dat Dennis McEniry, voorzitter van de online divisie van ELC, na bijna 20 jaar bij het bedrijf, aan het einde van dit kalenderjaar met pensioen gaat. Hij wordt opgevolgd door Gibu Thomas, die met ingang van 16 november 2020 de rol van President, ELC Online op zich neemt. Gibu zal rechtstreeks rapporteren aan Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer. Dennis zal tot het einde van het jaar nauw met Gibu samenwerken om een ​​soepele en succesvolle overgang te ondersteunen.

“Dennis is een echt innovatieve en visionaire digitale leider geweest”, zegt Fabrizio Freda. “Als inaugurele president van ELC Online heeft hij toezicht gehouden op de vorming en ongelooflijke uitbreiding van deze divisie. Dankzij hem en zijn team blijft ELC Online van vitaal belang voor onze sterke en duurzame groei, en is het een toonaangevend platform voor merkopbouw dat ons in staat stelt hoogwaardige producten en ervaringen te leveren aan miljoenen consumenten wereldwijd. Omnichannel en online zijn belangrijker en evolueren sneller dan ooit tevoren, en dankzij het werk van Dennis zijn we klaar voor aanhoudend succes op deze gebieden. Zijn positieve energie, dynamische leiderschapsstijl en unieke mogelijkheid om te trouwen met de kunst en wetenschap van online zullen zeker worden gemist.”

Investor Relations:
Rainey Mancini