Lisa Edwards treedt toe tot Diligent Corporation als Chief Operating Officer

Voormalig EVP bij Salesforce, bestuurslid van Colgate-Palmolive om het marktleiderschap van Diligent in modern bestuur te helpen versnellen

NEW YORK--()--Diligent Corporation, een toonaangevend modern bestuursbedrijf wiens oplossingen worden vertrouwd door bijna 700.000 bestuurders en leiders, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Lisa Edwards als President en Chief Operating Officer. Edwards komt bij Diligent vanuit Salesforce, waar ze voor het laatst als EVP Strategic Business Operations werkte, en zal rapporteren aan Brian Stafford, CEO van Diligent.

“Lisa’s ervaring met het toezicht op de go-to-market-strategie van ‘s werelds toonaangevende cloud-bedrijfssoftwarebedrijf maakt haar bij uitstek geschikt om samen met ons Diligent wereldwijd te blijven opschalen en te profiteren van de kansen die voor ons liggen”, aldus Brian Stafford, CEO van Diligent. “Naast het brengen van aanzienlijke expertise en leiderschapsreferenties, begrijpt Lisa onze klanten op unieke wijze als een bestuurslid van een grote wereldwijde beursgenoteerde onderneming. Verder omarmt ze het belang van ESG en het stakeholderkapitalisme in de evolutie van de toonaangevende bedrijven van vandaag en de noodzaak van bedrijven die investeren in governance-oplossingen. Ik ben verheugd haar te verwelkomen bij Diligent en het leiderschapsteam.”

Media:
Nicholas Koulermos