MILAAN LUCHTHAVENS MALPENSA & LINATE EERST IN ITALIË OM ECAC STANDAARD 3 CABIN BAGAGE SCREENING SYSTEMS IN TE VOEREN MET SMITHS DETECTIE

Smiths Detection werkt samen met de SEA Group om Milaan te ondersteunen bij het voldoen aan de hoogste normen van de luchtvaartsector

MILAAN--()--Smiths Detection heeft vandaag aangekondigd dat het een contract heeft gekregen van SEA Group om de upgrade van de luchthavens Malpensa en Linate, twee van de drie internationale luchthavens in Milaan, te ondersteunen naar de hoogste beveiligingsstandaard voor handbagage in de sector – ECAC EDS CB C3. Als onderdeel van de implementatie zullen tot 18 geavanceerde computertomografie (CT) -screeningsystemen – HI-SCAN 6040 CTiX – worden geïnstalleerd op Milano Malpensa Airport Terminal 1, samen met nog eens 10 andere op Milano Linate Airport.

Terri Teo
Edelman on behalf of Smiths Detection