Vertex presenteert nieuwe gegevens op Europese en Noord-Amerikaanse virtuele cystic fibrosis-conferenties die het gebruik van CFTR-modulatoren op lange termijn benadrukken

– Zes presentaties met gegevens van KALYDECO® (ivacaftor), ORKAMBI® (lumacaftor/ ivacaftor) en TRIKAFTA, te presenteren op NACF Virtual Conference –

BOSTON--()--Vertex Pharmaceuticals Incorporated (Nasdaq: VRTX) heeft vandaag aangekondigd dat gegevens uit de portfolio van cystic fibrosis (CF) -geneesmiddelen van het bedrijf zullen worden gepresenteerd op de 43e European Cystic Fibrosis Digital Conference (ECFS), gehouden van 24-25 september, 2020 en de 2020 North American Cystic Fibrosis Virtual Conference (NACFC) die plaatsvindt van 7 tot 23 oktober 2020. Een mondelinge presentatie op de ECFS Digital Conference zal voor het eerst de tussentijdse resultaten belichten van de TRIKAFTA open-label extensie-studie, die vertoonden veiligheid en werkzaamheid in overeenstemming met de resultaten van de fase 3-hoofdonderzoeken bij patiënten met CF van 12 jaar en ouder met genotypen F508del/ Minimal Function (F/MF) of F508del/F508del(F/F). Vier aanvullende wetenschappelijke abstracts voor ORKAMBI® en TRIKAFTA® werden gepubliceerd in de Journal of Cystic Fibrosis als onderdeel van de ECFS-conferentie. Bovendien zullen er zes wetenschappelijke presentaties plaatsvinden bij NACFC over KALYDECO,®ORKAMBI en TRIKAFTA, inclusief nieuwe gegevens van KALYDECO bij zuigelingen van 4 tot 6 maanden oud.

Vertex Pharmaceuticals Incorporated
Investors: