Uit onderzoek van Yokogawa blijkt dat tweederde van de bedrijven in de procesindustrie anticipeert op volledig autonome operaties tegen 2030

- COVID-19 om investeringen in industriële autonomie te versnellen-

Technology investment over next 3 years (Graphic: Yokogawa Electric Corporation)

TOKIO--()--Yokogawa Electric Corporation (TOKYO: 6841) onthulde vandaag de resultaten van een wereldwijde enquête onder eindgebruikers over de vooruitzichten voor industriële autonomie, waaruit blijkt dat 64% van de respondenten van bedrijven in de procesindustrie verwacht dat ze tegen 2030 volledig autonoom zullen opereren. Het onderzoek geeft een diepgaand beeld van toekomstige trends op het gebied van automatisering en autonomie, bedrijfsprioriteiten en technologieën die worden ingezet in belangrijke procesindustrieën, waaronder olie en gas, farmaceutische producten, chemicaliën, petrochemische producten en energieopwekking.

Belangrijke inzichten

Bedrijven gaan tegen 2030 over naar volledig autonome activiteiten en zullen investeren in technologieën die de besluitvorming ondersteunen

Yokogawa Electric Corporation
Public Relations, Integrated Communications Center