Sir Richard Branson voegt zich bij Dr. Anthony Fauci en Dr. Sanjay Gupta als Keynote Speakers voor Everbridge’s Virtual Symposium, COVID-19: Road to Recovery (R2R), 14-15 oktober 2020

Toonaangevende experts van de Centers for Disease Control & Prevention (CDC) en het National Center for Immunization and Respiratory Diseases (NCIRD) Sluit je aan bij C-Level Speakers van Accenture, Aviva, Capital One, Fortinet, Houston Methodist Hospital, Humana, Invesco, Siemens, en andere toporganisaties om het wereldwijde herstel van de coronaviruspandemie te bespreken

BURLINGTON, Massachusetts--()--Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), de wereldleider op het gebied van kritisch evenementbeheer (CEM), kondigde vandaag de toevoeging aan van vooraanstaande keynotes en andere sprekers uit het bedrijfsleven, de gezondheidszorg en de overheid voor de herfst 2020 “COVID-19 R2R: The Road to Recovery” virtuele leiderschapstop die van 14-15 oktober 2020 wordt gehouden en de weg voorwaarts beslaat tijdens de COVID-19-pandemie. De oprichter van de Virgin Group, Sir Richard Branson, voegt zich bij de presidentiële adviseur en directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) bij de Amerikaanse National Institutes of Health (NIH) Dr. Anthony Fauci en de gerenommeerde neurochirurg en CNN Chief Medical Correspondent Dr. Sanjay Gupta keynote sprekers. Extra sprekers, waaronder een wereldleider, zullen op een later tijdstip worden aangekondigd.

Everbridge:
Jeff Young