Verimatrix-panelleden om de nieuwste sportuitzendingen te markeren

Het bedrijf sponsort twee virtuele evenementen en biedt de nieuwste inzichten in schaalbaarheid en beveiliging voor een steeds groter wordende live sportdistributie

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Paris: VMX) (Euronext Paris: VMX), de leider in het voeden van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, heeft vandaag aangekondigd dat het twee virtuele evenementen heeft gesponsord die plaatsvinden op donderdag 17 september met paneldiscussies gericht op het aanbieden van waardevolle inzichten voor het vergroten van het bereik van sportuitzendingen en het beschermen van de waardevolle inhoud tegen piraterij.

SportsPro Live Virtual Summit-paneel
17 september 2020, 13: 30-2: 20 uur Britse zomertijd (BST)
Innovatie laten gebeuren: verandering brengen die fans willen en sportmediabehoeften – Panelleden zullen de essentiële technologie bespreken die nodig is om OTT op schaal en aan de verwachtingen te leveren, evenals hoe OTT wordt gebruikt om nichecontent te bedienen, fanbases te laten groeien en het marketingbereik te vergroten. Het overkoepelende thema van het tweedaagse evenement is ‘Driving the New Era of Sports’. Registreer hier.

Investor Relations Contact:
Richard Vacher Detournière