Taulia beveiligt strategische investeringen van Ping An, J.P.Morgan en Prosperity7 Ventures

De in San Francisco gevestigde fintech haalt $ 60 miljoen op in een nieuwe strategische financieringsronde

SAN FRANCISCO--()--Taulia, de leider op het gebied van technologie voor werkkapitaaltechnologie, kondigde vandaag een nieuwe strategische financieringsronde aan van $ 60 miljoen onder leiding van het Ping An Global Voyager Fund met extra deelname van JP Morgan, Prosperity7 Ventures en bestaande investeerders, waaronder Zouk Hoofdstad. De financiering zal de groei helpen versnellen naarmate het bedrijf zijn zinnen zet op verdere wereldwijde expansie.

CEO van Taulia, Cedric Bru, zei: “Het is een bewijs van de pasvorm van de productmarkt van de Taulia-oplossing dat we de interesse en investeringen hebben verzameld van deze trifecta van Fortune Global 50-bedrijven. Ping An, J.P.Morgan en Prosperity7 Ventures brengen een schat aan kennis met zich mee die we zullen gebruiken om de liquiditeitsbehoeften van bedrijven verder op te lossen en bij te dragen aan economische groei. ”

Donald Lacey, Managing Director en COO van het Ping An Global Voyager Fund, zei: “Het MKB toegang bieden tot efficiënte financieringsbronnen is een onderwerp van ongelooflijk belang in de huidige economische omgeving. Taulia loopt voorop op het gebied van supply chain finance-technologie, met een wereldwijde voetafdruk die meer dan twee miljoen MKB-leveranciers omvat en een reeks oplossingen die het vermogen van het MKB om contant geld te beheren drastisch verbetert. We zijn verheugd om samen te werken met Cedric en zijn team om hun capaciteiten in China uit te bouwen."

Juhie Kapoor
Director of Content and Communications