Modern Governance 12.0: Diligent lanceert Modern Leiderschap om organisaties te helpen meer gevarieerde en inclusieve raden van bestuur en leiderschapsteams op te bouwen

Diligent Director Network creëert de grootste en meest diverse gemeenschap van directiebestuurders; Creatie van meer dan 50 nieuwe bestuursrollen voor diverse kandidaten door deel te nemen aan vooraanstaande private equity-bedrijven; Partnerschap met Spencer Stuart voor het plaatsen van bestuursrollen op het Diligent Director Network Platform

NEW YORK--()--Diligent Corporation, een toonaangevend modern bestuursbedrijf dat wordt gebruikt door bijna 700.000 bestuurders en leiders, introduceerde vandaag  Modern Leiderschap – een initiatief om senior leiders de middelen, inzichten, partnerschappen en technologie te bieden die ze nodig hebben om de diversiteit in hun organisaties verder te katalyseren en het bestuur te moderniseren.

Media Contact:
Nicholas Koulermos