Monument Re voltooit overname van Cattolica Life DAC

HAMILTON, Bermuda--()--Monument Re kondigde vandaag aan dat het de overname heeft voltooid van Cattolica Life DAC van Cattolica Assicurazioni na de ontvangst van wettelijke goedkeuring van de centrale bank van Ierland en geen bezwaar van de Bermuda Monetary Authority.

Over Cattolica Assicurazioni.

Cattolica Assicurazioni is een van de belangrijkste spelers op de Italiaanse verzekeringsmarkt en het enige coöperatieve bedrijf in zijn branche dat genoteerd staat aan de beurs van Milaan, waar het sinds november 2000 aanwezig is. Met bijna 3,6 miljoen klanten die vertrouwen op de verzekeringsoplossingen en -producten die het distribueert, heeft de Groep totale premies van bijna € 6 miljard (2018).

Over Monument Re

Monument Re Limited is een herverzekeraar van levensverzekeringen en een verzekeringsholding met een aanwezigheid in Bermuda, Ierland, België, Luxemburg, Nederland en Guernsey, met filialen in Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland. Monument Re opereert als herverzekeraar en verwerver van vermogensintensieve Europese portefeuilles. Via deze strategie neemt Monument Re op eigendommen gebaseerde risico’s aan binnen zijn risicobehoefte en beheert het deze activiteiten of portfolio´s efficiënt.

Monument Re staat onder groepstoezicht van de Bermuda Monetary Authority.

Ga voor meer informatie naar www.monumentregroup.com of neem contact op met Manfred Maske, CEO, info@monumentregroup.com.

Manfred Maske, CEO, info@monumentregroup.com

Manfred Maske, CEO, info@monumentregroup.com