Skilling lanserar branschens första sömlösa integration med Spotwares cTrader, inriktad på erfarna handlare.

Skilling lanserar branschens första sömlösa integration med Spotwares cTrader. (Photo: Business Wire)

NICOSIA, Cypern--()--Forex- och CFD-handelsplattformen Skilling annonserade förra veckan lanseringen av branschens första sömlösa integration med Spotwares cTrader - en unik funktion som internt kallas Ett konto. Två plattformar.

Funktionen gör att Skilling kan erbjuda sina kunder sömlös handel över två olika handelsplattformar på ett enda Skilling-konto utan att behöva finansiera och hantera två olika konton separat.

”Enkelt uttryckt ville vi ge våra kunder valet vilken handelsplattform de kan använda - vår egen Skilling Trader eller en mer avancerad klientorienterad cTrader. Problemet du har med andra mäklare som erbjuder flera plattformar är behovet av att finansiera två konton separat, upprätthålla sunda marginaler på två olika konton och också ha två uppsättningar av aktiviteter. Med denna unika integration - allt du gör i en handelsplattform kommer också att återspeglas i den andra. Så om du börjar handla med guld på Skilling Trader ser du samma position när du använder vår cTrader-plattform. Och vice versa. Hej då till två olika Tillgängliga kontanter, två Kontovärden och två Handelskonton. Med Skilling kommer du att ha ett enda handelskonto och ett val genom vilken plattform du kan utföra dina affärer,” säger André Lavold, VD för Skilling Group.

Denna funktion följer en serie innovationer som Skilling nyligen har lanserat, inklusive lanseringen av sin nya mobilapp tidigare i år.

”Vi har en spännande färdplan för produkt- och affärsutveckling nu när vi går in i 2020, och både jag och teamet är mycket entusiastiska över vad som ligger framöver,” tillägger Lavold.

Om Skilling

Skilling är en online-handelsplattform som erbjuder handel med forex och CFD på instrument från marknader runt om i världen. Visionen är att låsa upp världens finansmarknader genom att göra handel enkel och tillgänglig för alla i en transparent och säker miljö. Forex och CFD, inklusive kryptovalutor, index, aktier och råvaror kan alla handlas på Skillings handelsplattform, utformad för att vara enkel, tillgänglig och transparent.

Skilling Ltd är ett värdepappersföretag, auktoriserat och reglerat av Cyprus Securities and Exchange Commission (CIF-licens nr 357/18).

För mer information, gå till skilling.com/eu/sv

73% av retail kunder förlorar pengar.

För mer information, kontakta:
Pavel Spirin
marketing@skilling.com

För mer information, kontakta:
Pavel Spirin
marketing@skilling.com