NEC en VAXIMM kondigen samenwerking aan om gepersonaliseerde Neoantigeen-kankervaccins te bevorderen

• Samenwerkingsovereenkomst voor klinische proeven maakt gebruik van NEC’s geavanceerde AI-technologie en VAXIMM’s nieuwe orale T-cel immunotherapie-technologie
  • NEC kondigt een investering in aandelen aan bij VAXIMM

TOKIO & BASEL, Zwitserland & MANNHEIM, Duitsland--()--NEC Corporation (NEC; TOKIO: 6701), een leider in IT- en netwerktechnologieën, en VAXIMM AG, een Zwitsers / Duits biotechbedrijf gericht op de ontwikkeling van orale T-cellen immunotherapieën. Zij kondigde vandaag aan dat de bedrijven een strategische samenwerkingsovereenkomst voor klinische proeven en een investeringsovereenkomst voor aandelen hebben ondertekend om nieuwe gepersonaliseerde neo-antigeen-vaccins te ontwikkelen.

Media Inquiries
NEC Corporation