Mouser Electronics en Grant Imahara onderzoeken met Arduino prototypeontwerpen in de nieuwste video uit de serie ‘Engineering Big Ideas’

Loading media player...

MILAAN--()--Mouser Electronics Inc. en de bekende ingenieur Grant Imahara hebben vandaag de tweede video uitgebracht in de Engineering Big Ideas-serie, onderdeel van het bekroonde Empowering Innovation Together™-programma van Mouser. Bekijk de nieuwste video op https://mou.sr/EIT2019-2.

In de tweede video van de Engineering Big Ideas-serie nemen Mouser en Imahara de kijkers mee naar Milaan, Italië, voor een bezoek aan Arduino®, een van ‘s werelds toonaangevende open-source hardware- en software-ecosystemen. Imahara gaat in gesprek met mede-oprichter en CTO Massimo Banzi van Arduino om de prototyping tools te onderzoeken die ontwerpers en ontwikkelaars gebruiken om de mogelijkheden en grenzen van een idee te begrijpen en te verwoorden. Het tweetal onderzoekt ook hoe de open source-beweging bijdraagt ​​aan het verbreden van toegang tot innovatie. De Engineering Big Ideas-serie wordt gesponsord door de gewaardeerde leveranciers van Mouser Analog Devices, Intel®, Microchip Technology en Molex.

For further information, contact:
Kevin Hess, Mouser Electronics
Senior Vice President of Marketing
Kevin.Hess@mouser.com

For press inquiries, contact:
Kelly DeGarmo, Mouser Electronics
Corporate Communications & Media Relations Manager
Kelly.DeGarmo@mouser.com

For further information, contact:
Kevin Hess, Mouser Electronics
Senior Vice President of Marketing
Kevin.Hess@mouser.com