Daon kondigt John Sanders aan als President of Emerging Markets

Bewezen bedrijfsleider, ondernemer, federale directeur en technologist om het bedrijf door de volgende fase van uitbreiding en groei naar nieuwe verticale industrieën te leiden

RESTON, Va.--()--Daon, een wereldwijde leider in biometrische identiteitstechnologie, kondigde vandaag aan dat John Sanders zich heeft aangesloten bij het leiderschapsteam van het bedrijf als President of Emerging Markets. Sanders zal wereldwijd het voortouw nemen bij de uitbreiding van Daon’s toonaangevende mogelijkheden op het gebied van identiteitsplatformen.

In zijn 30-jarige carrière heeft Sanders een reputatie opgebouwd als drijvende kracht achter innovatie en een betrouwbare partner. Hij is een belangrijke manager geweest bij drie start-ups met een staat van dienst op het gebied van nauwe samenwerking met klanten, het opbouwen van verkoopinkomsten en het ontwikkelen en implementeren van baanbrekende beveiligingstechnologieën.

Media and Analyst Contact
Jonathan Katz, Senior Manager, Marketing & Communications