Keio Plaza Hotel Tokyo biedt innovatieve eetervaring

Buitengewoon diner geserveerd in een geweldige ruimte met projection mapping

Loading media player...

Video of projection mapping and lightshow offered at our All Day Dining Jurin until September 30, 2019.

TOKYO--()--Het Keio Plaza Hotel Tokyo (KPH), een van de meest prestigieuze internationale hotels in Tokio, gelegen in Shinjuku, kondigt met trots de samenwerking aan met NAKED Inc., een creatief productiebedrijf, voor een innovatieve eetervaring genaamd “Candle Beer Night collaborated with NAKED“, tot maandag 30 september 2019, in ons All-Day Dining Restaurant “Jurin“. Projection mapping, verlichting met kaarsen en andere aankledingen zijn geïntroduceerd in het gedeelte van “Jurin” met 60 zitplaatsen, om op die manier een ​​fantastische ruimte te creëren voor een buitengewone dinerervaring voor onze gasten, waar ze hopelijk optimaal kunnen genieten.

Keio Plaza Hotel Tokyo
Keiko Kawashima, +81-3-5322-8010