Azbil lanceert een verbeterde thermische microstromingsmeter voor vloeistofdebiet die in staat is om debieten van 0,5 tot 50 ml/min te meten, voegt functionaliteit toe aan de bestaande lijn

-Nieuw model komt met verhoogd meetbereik, nieuwe functie maakt het mogelijk om twee vloeistoffen met één enkele eenheid te meten -

Thermal Micro Flow Rate Liquid Flow Meter Model F7M (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--Azbil Corporation (TOKYO:6845) kondigde aan dat het zijn lijn van Thermal Micro Flow Rate Liquid Flow Meter Model F7M (hereafter (hierna "F7M flowmeter") heeft verbeterd door de introductie van een model met een groter meetbereik tot 50 ml/min, terwijl het nieuwe functionaliteit heeft toegevoegd aan bestaande modellen. De verkoop is in mei van start gegaan.

Gebaseerd op de jarenlange ervaring van het bedrijf met het op de markt brengen van betrouwbare gasstroommeters, lanceerde Azbil oorspronkelijk twee modellen van de F7M-stroommeter in 2017, met één model dat in staat is om microstroomsnelheden te meten van slechts 0,1 ml/min-a niveau dat tot dan toe als moeilijk te meten werd beschouwd. Het bedrijf lanceerde de nieuwe F7M debietmeter en voegde functionaliteit toe aan de bestaande lijn in antwoord op de steeds meer uiteenlopende behoeften van klanten en de beperkte beschikbaarheid van debietmeters die microstromen tot 50 ml/min meten.

For media inquiries
Robert Jones / Masayoshi Kogai