Hologic lanceert Trident® HD Specimen Radiography-systeem in de Verenigde Staten, Canada en Europa

Het bedrijf breidt portfolio rond borstfotografie en algeheel leiderschap in borstkankerzorg en -diagnostiek uit

Trident® HD Specimen Radiography System (Photo: Business Wire)

MARLBOROUGH, Mass.--()--Hologic, Inc. (Nasdaq: HOLX) heeft vandaag de wereldwijde commerciële beschikbaarheid van het Trident® HD-specimenradiografiesysteem aangekondigd, een volgende-generatieoplossing die een verbeterde beeldkwaliteit, verbeterde workflow en onmiddellijke weefselverificatie biedt tijdens borstsparende operaties en stereotactische borstbiopten.

De Trident-HD is het enige röntgensysteem op de markt die amorf selenium direct capture imaging gebruikt - dezelfde detectortechnologie die wordt gebruikt in het Hologic's 3Dimensions™ mammografiesysteem - om scherpe, duidelijke beelden met een hoge resolutie te genereren.

Media Contact:
Jane Mazur