Newmont kondigt de Speciale Aandeelhoudersvergadering en de Definitieve Volmacht van Dossiers op Combinatie met Goldcorp

DENVER--()--Newmont Mining Corporation (NYSE: NEM) (Newmont of het Bedrijf) vandaag een speciale aandeelhoudersvergadering aan en diende zijn definitieve volmacht met betrekking tot de eerder aangekondigde combinatie van het Bedrijf met Goldcorp Inc. (NYSE: GG, TSX: G) (Goldcorp). Newmont meldde de aandeelhouders dat de speciale aandeelhoudersvergadering zal plaatsvinden op 11 april 2019.Shareholders zal worden gevraagd om te stemmen over, onder andere, de uitgifte van gewone aandelen van Newmont in verband met de voorgestelde transactie met Goldcorp. De Raad van Bestuur van Newmont heeft unaniem aanbevolen dat de aandeelhouders voor de voorstellen stemmen.

Omar Jabara, 303.837.5114
omar.jabara@newmont.com

Investor Contact
Jessica Largent, 303.837.5484