Andersen Global annoncerer samarbejde med advokatfirma i Budapest

Den internationale sammenslutning har nu juridisk tilstedeværelse i 38 lande gennem medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global annoncerede en samarbejdsaftale med Szabo Kelemen & Partners Attorneys, et anerkendt advokatfirma med hovedsæde i Budapest, Ungarn. Ungarn er det 38. land, hvor Andersen Global tilbyder juridiske tjenester, hvilket udvider den internationale sammenslutnings voksende tilstedeværelse i Østeuropa. Andersen Global er nu til stede i mere end 46 lande verden over.

Szabo Kelemen & Partners er grundlagt for over to årtier siden og tog sin begyndelse som den juridiske afdeling af EY i Ungarn. Firmaet er siden vokset til at være det førende advokatfirma i Budapest. Teamet består af mere end 30 eksperter med flere årtiers juridisk erfaring og internationale anerkendelser, og vil fortsætte med at rådgive lokale og internationale kunder om skattemæssige, virksomhedsmæssige og kommercielle anliggender i forskellige brancher.

"Vi startede som en del af de Fire Store og idet vi, i løbet af de sidste mange år, har set Andersen Global vokse og sætte standarden for kundeservice endnu højere, var det passende og naturligt, at gå sammen for at kunne yde vores kunder den allerbedste, sømløse service over hele kloden", sagde Tamas Szabo, grundlægger og Managing Partner hos Szabo Kelemen. "Vi ser frem til at arbejde tæt sammen med vores samarbejdsfirma i Budapest, OrienTax, samt alle Andersen Global-medlemsfirmaer og -samarbejdsfirmaer verden over for at sørge for den allerbedste service og løsninger til kunderne."

"Tamas og hans team leverer den type ekspertise, professionalisme og dedikation, som andre lægger mærke til," sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand i Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC. "Vi fortsætter med at udvide vores tilbud i denne region med det formål at blive det førende juridiske og skattemæssige firma i området. Kombinationen af Szabo Kelemen & Partners og OrienTax udgør en meget imponerende og konkurrencedygtig platform for Andersen Global i Ungarn."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter verden over. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu mere end 4.000 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 129 lokationer gennemmedlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Tax