Metabolon benoemt Michael Rasche tot voorzitter International Business

RALEIGH, N.C. & POTSDAM, DUITSLAND--()--Metabolon, de wereldleider in metabolomics, kondigde vandaag aan dat Michael Rasche tot het bedrijf toetrad als President van International Business. Michael zal rapporteren aan Rohan Hastie, Metabolon’s President en CEO, en lid worden van het corporate executive team. Hij zal alle internationale bedrijfsactiviteiten van Metabolon leiden met een sterke focus op klant- en teamuitbreiding.

“We zijn blij dat Michael zich bij het Metabolon-team kan aansluiten”, aldus Hastie. “Michael brengt een schat aan commerciële en zakelijke ervaring mee op verschillende gebieden van de biowetenschappen, van Pharma tot Diagnostiek en Biotech. Ik weet dat hij een onmiddellijke impact zal hebben op onze bestaande en toekomstige klanten”.

CG Life
Ken Li, 312-532-4675