Pacific Drilling geeft aankondiging van de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders en de verwachte datum

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (OTC: PACDQ) (“Pacific Drilling” of de “Company”) kondigde vandaag aan dat het een oproep voor een buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders en een volmachtverklaring (de “Notice“) voor een buitengewone algemene vergadering op 19 november 2018 heeft ingediend.

De Notice wordt verspreid onder de gemeenschappelijke aandeelhouders van het bedrijf vanaf 28 september 2018, voorafgaand aan de buitengewone algemene vergadering, die zal worden gehouden op 19 november 2018 om 10.00 uur (Centraal-Europese tijd) in het kantoor van het bedrijf, aan de Avenue de la Gare 8-10, L-1610 Luxemburg.

Pacific Drilling S.A.
Investor Contact: