Morrow Sodali opent een nieuw Duits filiaal dat zal worden geleid door Andrea Bischoff, Mandy Offel en Petra Becker

FRANKFURT, Duitsland--()--Morrow Sodali maakt vandaag (maandag) bekend dat Andrea Bischoff, Mandy Offel en Petra Becker toetreden tot het bedrijf. Ze gaan een nieuw filiaal in Frankfurt (Duitsland) openen. Het Duitse team, dat Morrow Sodali vertegenwoordigt in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, zal zakelijke klanten en raden van bestuur gaan voorzien van uitgebreide diensten en strategisch advies met betrekking tot corporate governance, ESG, proxy solicitation, aandeelhoudersactivisme, fusies en overnames, aandeelhoudersbetrokkenheid en communicatie geven.

Bischoff, die het Duitse team van Morrow Sodali zal leiden: "Ik ben verheugd om de strategische expertise, analytische mogelijkheden en transactionele services die beschikbaar zijn via Morrow Sodali's wereldwijde netwerk, naar de Duitse markt te brengen. Deze alliantie zal de waardepropositie die we zakelijke klanten kunnen bieden enorm vergroten."

Morrow Sodali
Andrea Bischoff