Zscaler breidt Cloud DLP-dienst uit met Inline Exact Data Match voor massale datasets die gebruikers wereldwijd bestrijken

Combineert native SSL-inspectie met granulair beleid om exfiltratie van gegevens voor on-net en off-net bescherming te voorkomen

LONDEN--()--Zenith Live Europe – Zscaler, Inc. (NASDAQ: ZS), de leider in cloudbeveiliging, heeft vandaag inline Exacte Data Match (EDM) met native SSL-inspectie aangekondigd als onderdeel van de geavanceerde Cloud Data Loss Prevention (DLP) service. De inline EDM-capaciteit breidt het Zscaler™ cloud-platform uit om het verlies van gevoelige informatie over alle gebruikers en filialen met meer precisie te beschermen tegen het verlies van gevoelige informatie, terwijl het aantal vals positieven tot bijna nul wordt gereduceerd. Deze dienst wordt geleverd in de Zscaler-cloud, met een capaciteit van één miljard datapunten per klant over 100 datacenters wereldwijd.

Zscaler
Angel Badagliacco, 408-313-5358