Toshiba Memory Corporation benoemt Stacy J. Smith tot uitvoerend voorzitter

TOKYO--()--Toshiba Memory Corporation (TMC) kondigde vandaag de benoeming van Stacy J. Smith aan als uitvoerend voorzitter, met ingang van 1 oktober 2018.

Smith brengt een lang en bewezen staat van dienst van leidinggevende functies bij TMC. Hij heeft uitgebreide internationale ervaring, heeft zowel geleefd in als leiding gegeven aan organisaties in Azië-Pacific, Latijns-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Hij zal nauw samenwerken met CEO Yasuo Naruke om algemeen leiderschap te bieden aan het bedrijf.

Smith bracht eerder drie decennia door bij toonaangevende Intel-organisaties in meerdere sectoren. In zijn rol als President, Manufacturing, Operations en Sales, van 2016 tot 2018, leidde hij 40.000 medewerkers betrokken bij wereldwijde productie, technologische ontwikkeling, distributieketen, prijzen en verkoop.

Toshiba Memory Corporation
Kota Yamaji, +81-3-3457-3473